Kjappt tippetips++

Då va endelig årets tippeliga igang. Viking bler tippa på gullplass å alt e bare fryd og gammen.. Bloggkollega Eivind va tidligt ude me sitt tabelltips for årets serie, så då må nok eg fylla opp me mitt eget.. Har ikkje tid te ein store vurdering akkurat nå, så eg sette bare opp tabellen:

1 Brann
2 Viking
3 Rosenborg
4 Lillestrøm
5 Tromsø
6 Stabæk
7 Fredrikstad
8 Vålerenga
9 Lyn
10 Molde
11 Bodø/Glimt
12 Strømsgodset
13 HamKam
14 Aalesund

Ellårs må eg bare komma inn på gårsdagens målscorar for Barcelona, Bojan Krkic. Eg e fullt klar over at eg ikkje ska ta alt Dagbladet seie for god fisk, å dette e kanskje et godt eksempel på det..
Bojan Krkic e nå 17 år, tidenes yngste målscorar i Champions League, tidenes yngste målscorar for Barca å blei toppscorar i U17-EM i Luxemburg for to år siden. I tillegg kan Dagbladet fortella at: "I løpet av sju sesonger for ungdomslagene scoret han nærmere 1000 mål - ingen har vært i nærheten av slike tall tidligere." Dette må jo ver for godt te å ver sant!! Stemme dette har ann putta ballen i nettet ca 140 gangar per sesong. Enten har gutten ein heilt greie statistikk, ellår så e det dagbladet så ikkje alltid komme me stabile fakta. Døm sjøl..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ser ut som Dagbladet har snappa det her fra Wikipedia, ikke verdens mest pålitelige kilde. Er nesten ordrett skrevet av derfra...

Anonym sa...

Ska sei.. Magnus på min blogg. Dette e stort;) Legge alligavel merke te at du ikkje har tippa på quizen ennå. Eirik har mange rett, men ikkje alle, så det e fortsatt muligt å snappa et poeng i maratonkonkurransen..

Bjørnar sa...

Du har nå fått ein ny troafst lesar, Morten ;-)

Hehe...