Påskequiz- del 2 / Seriestartquiz

Bler ein aldri så liden komboquiz her. Siden eg lovte ein del 2 i påskequizen, og siden det snart(!) e seriestart, så bler det ein foballquiz.. Eirik stakk av me seiåren i del 1 å lede dermed maraton-tabellen knappt foran Espen å Monika. Alle de tri leserane har altså prikka inn ein quiz..



Oppgaven e enkel, kem e på bildene? Dersom det e tvil om kem eg meine, at det f.eks. e flerre spelerar på bildet, så står det ka drakt spelaren har på seg. Quizen består, som seg hør å bør, nesten bare av eliteseriespelerar. Eg kan røba såpass at ein adeccospelar har smøge seg inn, men at han har spelt i tippeligaen! Lykke te..

1)Rød drakt..


































2)





















3) Sort drakt





































4)















5) Hvit drakt



















6)






































7) Gul drakt






































8) Blå drakt




































9)































11 kommentarer:

Anonym sa...

Bruge store avstander for å skaba ro å oversikt.. Har ingenting me min inkompetanse å gjør;)

Anonym sa...

1. Kevin Larsen
2. Usikker.. Nybakk tror det er Reginiussen, men det kan det vel ikke være..?
3. Gylfi Einarsson (eks-Leeds)
4. Går ut fra at det er han i blått, og det er Jarl-Andre Storbæk.
5. Kan det være Per Verner Rønning?
6. Jan Kjell Larsen
7. Patrik Gerrbrand (men er ikke han skalla?)
8. Torvaldsson i Enga
9. Jørgen Horn

Anonym sa...

Hilsen Eirik.

Anonym sa...

Mange rette her, men ikkje heilt.. På spørsmål 4 vil eg fram te han i kvitt..

Anonym sa...

Morten du Morten.
Du slår te med stadig nye quiz. Imponerte. Du har lagt deg i selene og e virkelig på hugget med skrivingå på bloggen. Det e bra. Nå kan endelig me hjemma og fylla litt med;)

Anonym sa...

Tipp på quizen når du fyssta e her inne..

Anonym sa...

Vi må jo gjøre oss ferdige her.. 2ern er vel Vegard Bjerke i HamKam, og 4ern er Mattias Andersson i Godset. Nr. 5 derimot, her trengs det hint! Er vel han som er adeccoligaspilleren din..?

Anonym sa...

Ja, det stemme.. Han spele i adeccoligaen nå, men har spelt for lag som Bryne å Rosenborg.. Denne va såpass vanskelige at du ska få et poeng på denne;)

Anonym sa...

Oi, sorry meg. Ikkje redd for sterke ord:P
Ska tippa når det komme ein quiz eg kan klara =)

Anonym sa...

Det skjer ikkje med andre ord!

Anonym sa...

ey, lett så eg ska klara neste quiz. bare vent :D