Kverdagen

Her ein dag så hadde Monika fått ein kjempeidé. Hu sko laga Smash fra bånnen av, å hu sko ha meg me på det! Eg va skeptiske te dette fra starten av, men blei me for å ikkje legga ein dempar på stemningen. Resultatet va katastrofalt. Ikkje nok me at det blei masse oppvask, men eg konne samtidig konstatera at to sjokoladepladår jekk me i dragsuget.. Her e någen bildår av resultatet:

Ellårs går livet sin vandte gang.. Her e någen bildår fra den sista tiå:


Bjørn vise stolt fram tri store hagl han han fonne


Eg gjør ting på min måde


Hjemmalagte hamburgerar:)


Øystein e fornøyde itte ein dag i trekket..
..mens Marthe feire at det e 21 år siden hu blei født

3 kommentarer:

Anonym sa...

må bere sei d at smashen ville ha vør en suksess hadde d ikkje vør for at vi varma sjokoladen for lenge.. ej skal prøve en gang til å då skal resultatet bli perfekt;) en lære ikkje uten å gjer feil...

Anonym sa...

riktig! ej e motstander av komma:P

Marthe sa...

Fancy smash dere lage, alternative kan man si;) Men sjokolade og sombreros går a ned uansett fasong, og som man sier det er det indre som teller men det ytre som selger:)