Quizzz #2

Denne gangen starte eg me et nokså lett spørsmål. At det e lett e jo selvsagt relativt, men det betyr at det kanskje e muligt å googla seg fram te svaret..

Eg vil fram te et fotballag i Europa som oppfylle følgende kriterier:
- Klubbens kallenavn og navnet på stadion deres er oppkalt etter en helgen.
- Klubben godtar kun spillere av en spesiell etnisk "rase"
- Laget fikk draktfargene sine av en middelmådig engelsk klubb..

Dette bør ver mar enn nok te å komma me et fornuftigt svar.
Eg ser nå at tiå går ifra meg. Eg får dermed ikkje tid te å posta del to av denne quizen, men den komme sikkårt lenge før dokk har svare på oppvarmingsoppgaven uansett:P Dersom dokk, mot formodning, komme me et korrekt svar før eg rekke å gjør någe mar, så regnes dette som quiz #2;)

Lykke te!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nå er du ivrig på blogginga, Haugen.. We like! Men må ikke glemme å jobbe litt med den marine teknikken i tillegg! :p

Tipper det er Atletic Bilbao, som bare kjøper baskere. Har i hvertfall ikke hørt om noen andre lag som kjører en lignende innkjøpspolitikk!

Anonym sa...

Stort, Eirik;) Det e sjølsagt rett, å dermed har du utligna før Espen visste ordet av det.. Va meiningå at det sko ver ein oppvarmingsoppgave, men påtvunge skolearbeid hindra meg i å laga ei skikkelig harde nøtt. Et billigt poeng du fekk der me andre ord;)

Anonym sa...

Hehe, viktig med de billige poengene! :D Du må henge i på skolen ja, læreren vår i fysikk begynte dagens forelesning med å motivere oss til å jobbe mye, sånn at vi skal bli bedre enn NTNU! Eller, forbli bedre...

Anonym sa...

Forbli bedre.. Lattis;)