Snø!!!

Global oppvarming e et hett(!) tema nå for tiå.. Diverse miljøfolk går titt og ofte ud i media for å ytra sine meiningar om denne sagen. Konklusjonen e at me sleppe ud altfor møje CO2-gass. Vel, eg merke ingenting te denne oppvarmingen. Faktisk så har eg vel aldri sitt så møje snø før. Kaldt, krystallisert vann legge seg overalt å gjør kun de minste sykkelturane te et mareritt. Det finnes derimot folk som nyde godt av dette... Så komme det, sagen eg har brukt nesten 80 ord bare for å komma te. Ein bygg-gjeng tog initiativet te å å stikka opp i retning Byåsen for å se på NM i klassisk sprint. Eg heiv meg på, dette måtte eg ikkje gå glipp av. Me sekken folle av pulsår, sjokolade, kjeks å ein masse varme kler stakk me opp. Det va meldt opphold, men kem har sagt at Siri å gjengen alltid har rett?! Uansett så blei det ein bra dag me møje mad, heiing å frysing..








Ingen kommentarer: